Pirkšanas noteikumi
1. Vispārējie noteikumi
1.1. Šie noteikumi ir dokuments ar juridisku spēku un tie nosaka pircēja un pārdevēja (SIA “Baltic Floors”) abpusējās tiesības, pienākumus un atbildību un citus noteikumus attiecībā uz pārdevēja piedāvāto preču un pakalpojumu pirkšanu un pārdošanu, iegādājoties preces un/vai pakalpojumus veikalā (interneta veikalā adresē https://parketasala.lv).
1.2. Pirms jebkādas preču pasūtīšanas interneta veikalā lūdzam rūpīgi izlasīt šos noteikumus un pārliecināties, ka tos pareizi sapratāt. Pircējs var iegādāties preces un pakalpojumus veikalā, tikai piekrītot noteikumiem un privātuma politikai, bet atsakoties to darīt, pasūtījuma pabeigšana un preces pasūtīšana nav iespējama. Apliecinot, ka ir izlasīti noteikumi, pircējs apņemas tos ievērot un rīkoties tiem atbilstoši.
1.3. Termins "preces", kas lietots šeit un turpmāk noteikumos, attiecināms uz precēm un pakalpojumiem, izņemot gadījumus, kad skaidri norādīts citādi vai kad konteksts nosaka citādu šī vārda izpratni.
1.4. Pārdevējs patur tiesības jebkurā brīdī mainīt, grozīt vai papildināt noteikumus, saskaņā ar tiesību aktos noteiktajām prasībām. Noteikumu grozījumi stājas spēkā, kad tie ir publicēti veikalā.
1.5. Reģistrētie pircēji netiek īpaši informēti par šādiem noteikumu labojumiem vai korekcijām, tādēļ pircēja pienākums ir laiku pa laikam pārliecināties par izmaiņām šajos noteikumos. Ja pēc noteikumu grozījumu publicēšanas pircējs lieto veikalu, tiek uzskatīts, ka ir saņemta pircēja piekrišana visiem noteikumu grozījumiem.
1.6. Tiesības iegādāties preces mūsu interneta veikalā tiek piešķirtas juridiski rīcībspējīgām fiziskajām personām. Nepilngadīgajām personām no četrpadsmit līdz astoņpadsmit gadu vecumam tikai ar savu vecāku vai aizbildņu piekrišanu, izņemot gadījumus, kad viņi izmanto personīgi gūtus ienākumus, kā arī juridiskajām personām.
1.7. Šie noteikumi un jebkādi līgumi starp pārdevēju un pircēju tiek sastādīti un slēgti tikai valsts valodā.
1.8. Preces veikalā pārdod no Latvijas Republikas teritorijas.
1.9. Visas pircēja un pārdevēja domstarpības attiecībā uz noteikumiem risina sarunu ceļā. Ja līgumslēdzējas puses nespēj atrisināt domstarpības sarunu ceļā 15 (piecpadsmit) dienu laikā, tās risina atbilstoši spēkā esošajos Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajai procedūrai.
2. Preču raksturojums un cenas
2.1. Preču un pakalpojumu cenas ir norādītas Eiro, pievienotās vērtības nodokli (PVN) ieskaitot. Preču cenā nav ietverta maksa par preces piegādi.
2.2. Preces veikalā var iegādāties, tikai veicot priekšapmaksu. Iegādājoties veikalā preces, pirkuma apmaksai var izmantot veikalā uzskaitītās apmaksas metodes.
2.3. https://parketasala.lv/ attēlos redzamās preces pēc to krāsas, lieluma, formas vai citiem parametriem var atšķirties no faktiskajām preču īpašībām. Pārdevējs nevar garantēt, ka pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos preču krāsas. Attēliem ir informatīvs raksturs. Pircējs saprot, ka preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem. Norādītās fotogrāfijas nevar tikt izmantotas kā pretenziju pamats.
2.4. Preču raksturojumos tiek izmantota ražotāju sniegtā informācija. Prece uzskatāma par atbilstošu, ja tā atbilst interneta veikalā sniegtajam paraugam, modelim vai aprakstam.
2.5. Preču iepakojums var atšķirties no tā, kas ir parādīts interneta veikalā sniegtajos attēlos.
2.6. Ja vien nav norādīts citādi, visas preces, kas ir piedāvātas interneta veikalā, ir pieejamas. Gadījumā, ja pasūtīto preci pārdot nav iespējams kādu apstākļu dēļ, pircējs nekavējoties tiek informēts par to e-pasta veidā vai ar citu saziņas līdzekļu palīdzību un šādas preces pasūtījums tiek atcelts.
2.7. Pārdevējam ir tiesības noteikt minimālo un / vai maksimālo pasūtījuma daudzumu konkrētai precei vienā pasūtījumā.
2.8. Preces un pakalpojumi tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā preces un pakalpojumu pasūtījuma veikšanas brīdī.
2.9. Pārdevējs patur tiesības bez brīdinājuma jebkurā laikā vienpusēji mainīt preču sortimentu, cenas, noteikt precēm un pakalpojumiem speciālo cenu.
3. Pirkuma un pārdošanas līguma spēkā esamība
- Pirkšanas – pārdošanas līgums starp pircēju un pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad pircējs:
- interneta veikalā veic pasūtījumu un izveido preču grozu atbilstoši pārdevēja instrukcijai
- aizpildījis kontaktinformācijas laukus
- norādījis piegādes adresi vai preču saņemšanas veidu
- izvēlējies apmaksas veidu
- apliecina, ka ir izlasīti noteikumi un ir noklikšķinājis uz pirkuma apstiprināšanas pogas
- pārdevējs apstiprina pircēja pasūtījumu, parādot un/vai nosūtot informāciju par pasūtījumu, apstiprinājumu (e-pastā vai pa tālruni) un/vai PVN rēķinu
- pircējs apmaksā savu pasūtījumu
- Ar visām iepriekš minētajām darbībām pircējs apstiprina savu pasūtījumu un tas ir spēkā līdz pilnīgai saistību izpildei saskaņā ar šo līgumu. Ja pircējs daļēji vai pilnībā nepiekrīt noteikumiem, preces un/vai pakalpojumus iegādāties nav iespējams.
- Par reģistrācijas datu pareizību, neizpaušanu un/vai saglabāšanu ir atbildīgs pircējs
- Šajā interneta veikalā iegādāties preces drīkst pircēji:
- fiziskās personas, kuras sasniegušas 18 (astoņpadsmit) gadu vecumu
- fiziskās personas, kurām ir no 14 (četrpadsmit) līdz 18 (astoņpadsmit) gadiem, ja ir saņēmušas vecāku vai aizbildņu piekrišanu, izņemot gadījumus, ja tās rīkojas ar personīgiem līdzekļiem
- juridiskās personas
- Pircējs, piekrītot šiem noteikumiem, apstiprina, ka tam ir tiesības pirkt preces šajā interneta veikalā.
- Pārdevēja noteiktā preču pasūtīšanas kārtība nodrošina pircējam iespēju pārbaudīt un izlabot kļūdas pirms galīgā pasūtījuma iesniegšanas. Ieteicams, lai pircējs rūpīgi izlasa un pārbauda iesniegto pasūtījumu katrā pasūtījuma iesniegšanas posmā.
- Pārdevējam ir tiesības sazināties ar pircēju, izmantojot pasūtījumā norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, pamatojoties uz noslēgto līgumu vai risinot radušās neskaidrības saistībā ar līguma pildīšanu.
- Kad Pircējs iesniedz pasūtījumu un apmaksā to vai izvēlas apmaksu veikt “Parketa Sala” veikalā Maskavas ielā 250 – tam tiek nosūtīts e-pasts, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu.
- Sagatavojot pasūtījumu, pārdevējs nosūta pircējam e-pastu un/vai SMS, ar kuru informē, ka preces ir izsūtītas pircējam vai ir sagatavotas saņemšanai veikalā (atkarībā no tā, kurš no preču piegādes veidiem būs izvēlēts).
- Katrs starp pircēju un pārdevēju noslēgtais līgums (pasūtījums) tiek reģistrēts un uzglabāts internetveikalā datu bāzē.
- Veicot pasūtījumu interneta veikalā https://parketasala.lv/ nospiežot pogu "pabeigt pasūtījumu" pircējs piekrīt saņemt rēķinu (ar PVN) ar pirkuma informāciju elektroniski un bez paraksta uz norādīto e-pastu. Pircējs akceptē preču piegādes pavadzīmes, kas ir izveidotas elektroniski un nesatur parakstu.
- Pavadzīme tiek sūtīta uz e-pastu darba dienās ne vēlāk kā 6 (sešu) darba dienu laikā no brīža, kad pircējs saņem preces vai pārdevējs nodod preces kurjeram (ja preces pircējam tiek piegādātas, izmantojot kurjera pakalpojumus). Par preci vai pakalpojumu, kuru pircējs saņem “Parketa Sala” veikalā – pavadzīme tiek izsniegta veikalā.
- Gadījumā, ja pārdevējam nav iespējas pārdot preci (preces nav noliktavā, prece vairs netiek tirgota vai kļūdas dēļ, kas ir saistīta ar interneta veikalā norādīto cenu) – pārdevējs par to informē pircēju e-pastā vai ar citu līdzekļu palīdzību un pasūtījums tiks atcelts. Gadījumā, ja pircējs jau būs samaksājis par preci, pārdevējs atmaksās samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
- Pirkšanas–pārdošanas līgums ir spēkā līdz šīs vienošanās noteikto pienākumu izpildei. Pirkšanas–pārdošanas līgumu uzskata par izpildītu, kad preces ir nodotas pircējam atbilstoši noteikumos un spēkā esošajos Latvijas Republikas tiesību aktos aprakstītajai procedūrai.
- Pārdevējs var neapstiprināt pircēja pasūtījumu, ja pircējs nav izpildījis visus preču pasūtīšanas nosacījumus, ja pārdevējam nav preces, kuru pircējs vēlas iegādāties, ja pircējs nav apliecinājis piekrišanu noteikumiem, un/vai citu iemeslu dēļ, kurus var individuāli izpaust pircējam.
4. Preču iegāde un apmaksa
Veikalā var iegādāties / pasūtīt preces vairākos veidos:
- zvanot pa tālruni darba laikā +371 67189991, +371 29125925, +371 29414496 vai +371 26881886
- 24h diennaktī – izvēloties preces internetveikalā https://parketasala.lv/ un noformējot pirkumu.
- Lai varētu iepirkties, Jums nav jābūt reģistrētam lietotājam, reģistrāciju varat veikt pasūtījuma noformēšanas laikā.
- Izvēlieties Jums nepieciešamo preci no preču kataloga. Lai būtu vieglāk atrast vajadzīgo produktu – izmantojiet filtrus vai meklētāju.
- Atzīmējiet vienību skaitu pirkšanai.
- Kad esat izvēlējušies vajadzīgo preci, spiediet pogu (augšējā labajā stūrī) – "Pievienot grozam".
- Kad visas nepieciešamās preces ir pievienotas "grozam", nospiediet lapas labajā augšējā stūrī izvēlni – "Mans grozs", un tad izvēlamies „Uz grozu” vai „Apmaksāt”.
- „Uz grozu” sadaļā iespējams apskatīt pirkuma grozu, rediģēt vai izdzēst preces.
- „Apmaksāt” sadaļa paredzēta kontaktinformācijas ievadīšanai un produkta apmaksai/ pasūtīšanai.
- Sadaļā “Pasūtījuma noformēšana” nepieciešams aizpildīt sekojošus laukus(ar * obligāti aizpildāmie lauciņi) :
- Privātpersona vai Juridisks klients
- Vārds un uzvārds, E-pasta adrese, tālrunis
- Uzņēmuma nosaukums, reģistrācijas numurs, PVN maksātāja numurs, Bankas konta numurs, juridiskā un piegādes adrese (juridiskiem klientiem)
- Piegādes adrese (privātpersonām)
- Jauns lietotājs var izvēlēties reģistrēties (ja plāno vairākas reizes iepirkties https://parketasala.lv/) vai arī izvēlas aizpildīt informāciju nereģistrējoties (vienreizējam iegādes pasākumam).
- Piegādes veids – kurjers vai preču saņemšana veikalā.
- Apmaksas veida izvēlne – izvēlamies maksāt ar pārskaitījumu vai arī preci saņemot veikalā Maskavas ielā 250, Rīgā (skaidrā naudā vai ar bankas karti).
- Pasūtīt preci var tikai atķeksējot “Esmu iepazinies/-usies ar privātuma politiku (manu datu apstrādi) un lietošanas nosacījumiem”.
- Nospiežot „Pabeigt pasūtījumu” Jūs savā e-pastā saņemsiet rēķinu, kas kalpo par apstiprinājumu par līguma noslēgšanu.
- Pircējam ir pienākums pārbaudīt pasūtījumā norādīto informāciju un datus. Informācijas un/vai datu neatbilstības gadījumā Pircējs informē Pārdevēju, izmantojot e-pastu vai telefonu.
- Mūsu klientu serviss sazināsies ar Jums tuvākajā laikā, lai pārliecinātos par pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanu jūsu e-pastā un precizēs piegādes nosacījumus.
4.8. Apmaksu jāveic tikai pēc tam, kad ar Jums ir sazinājies “Parketa Salas” pārstāvis, precizējis piegādes nosacījumus un apstiprinājis pasūtījumu. Ja nevariet sagaidīt, varat zvanīt arī mums pa tālr. +371 67189991, +371 29125925, +371 29414496 vai +371 26881886.
4.9. Precēm, kuras ir pieejamas tikai uz pasūtījumu, pasūtījuma izpilde tiek uzsākta tikai pēc tam, kad ir saņemta apmaksa (pārskaitījums vai apmaksa “Parketa Salas” veikalā ar bankas karti vai skaidrā naudā).
- Preces, kas ir pieejamas veikalā, tiek rezervētas pircējam saskaņā ar pasūtījumu. Pasūtījums ir jāapmaksā 24h laikā no pasūtījuma apstiprinājuma brīža.
- No gala rēķina apmaksas brīža distances līgums starp pircēju un pārdevēju skaitās noslēgts un abpusēji apstiprināts.
- Pasūtīto preci nepieciešams saņemt ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā no brīža, kad pārdevējs paziņoja, ka pasūtījums gatavs saņemšanai.
- Pārdevējam ir tiesības atteikt pārdot https://parketasala.lv/ pasūtītās preces, informējot par to pircēju, ja:
- prece nav pieejama pārdevēja noliktavā vispār, vai nav pieejama daudzumā, saskaņā ar pasūtījumu
- preci nav iespējams vairs pasūtīt no ražotāja.
- preces cena un parametri neatbilst faktiskajai informācijai par preci, sakarā ar tehnisko kļūdu sistēmā.
- Atteikuma veidlapas paraugi:
Pircējs veic apmaksu izmantojot vienu no sekojošiem veidiem:
- Ar bankas pārskaitījumu – pircējs veic samaksu bankā vai internetbankā pēc izrakstītā rēķina, maksājuma uzdevumā norādot rēķina numuru. Preces tiks sagatavotas piegādei vai pasūtīšanai no ražotāja pēc maksājuma ienākšanas kontā. Saņemot preci, pretī saņemsiet pavadzīmi.
- Skaidrā naudā – pircējs veic samaksu par precēm “Parketa Sala” veikalā Maskavas ielā 250, Rīgā. Saņemot preci, pretī saņemsiet čeku.
- Ar norēķinu karti – pircējs veic samaksu ar kredītkarti vai debetkarti par precēm “Parketa Sala” veikalā Maskavas ielā 250, Rīgā. Saņemot preci, pretī saņemsiet čeku.
5. Preču iegāde
“Parketa Sala” piegādās preci Rīgā un visā Latvijas teritorijā vai Eiropā Jums ērtā vietā un laikā.
Piegādes veidi
“Parketa Sala” piedāvā dažādus preces piegādes veidus, lai varētu nogādāt jebkuru pasūtījumu Jūsu izvēlētajā vietā.
- Kravas mikroautobuss – Rīgas robežās, preču svaram līdz 1.5t
- VENIPAK kurjeri
- OMNIVA Pakomāti
- Piegāde Eiropā
- “Parketa Salas” veikalā – Maskavas ielā 250 (bezmaksas), iepriekš informējot klientu menedžerus pa tālruni 67189991
Piegādes izmaksas
- Preču piegādes izmaksas neietilpst internetveikala preču norādītajā cenā.
- Cena piegādei ir norādīta ar PVN (21%).
- Preču piegāde ir par papildus samaksu. Izmaksas ir atkarīgas no pasūtījuma apjoma, svara kā arī adreses, kur prece ir jāpiegādā.
- Piegādes cena un iespējamie preču piegādes veidi tiek uzrādīti, kad pircējs ir izveidojis pirkuma grozu un ievadījis piegādes adresi.
- Preču piegādes pakalpojums tiek apmaksāts ar priekšapmaksu, veicot pirkuma apmaksu (izņemot gadījumu, kad rēķins tiek apmaksāts “Parketa Salas” veikalā).
- Gadījumā, ja pircējs atsakās no pirkuma un pārdošanas līguma, saskaņā ar šiem noteikumiem, viņš/viņa ir atbildīgs/a par visiem tiešajiem izdevumiem, kas ir saistīti ar preces atgriešanu pārdevējam. Šādu izdevumu summa tiek atņemta no pircējam atgriežamās preču samaksas summas.
Piegāde
- Preču piegāde darba dienās 11.00-19.00, brīvdienās 11.00-17.00
- Precīzs piegādes termiņš ir atkarīgs no preču veida, apjoma un piegādes vietas.
- Preces, kuras ir pieejamas “Parketa Salas” noliktavā tiek piegadātas 1-3 darba dienu laikā.
- Preces, kuras ir pieejamas tikai uz pasūtījuma, tiek piegādātas maksimāli ātri ņemot vērā preces pieejamību ražotāja noliktavā (2-4 nedēļas).
- “Parketa Sala” nevar garantēt, ka preces visos gadījumos tiks piegādātas atbilstoši noteikumiem vai citiem veikalā atrodamiem nosacījumiem, īpaši tad, ja pasūtītās preces nav “Parketa Salas” noliktavā.
- “Parketa Sala” apņemas savu iespēju robežās gādāt, lai preces tiktu piegādātas pēc iespējas īsākā laikā.
- Pirms preču piegādes “Parketa Salas” pārstāvis pa e-pastu un/vai pa tālruni sazinās ar pircēju un koordinē ar piegādi saistītos jautājumus.
- Pasūtot preču piegādi, pircējs norāda precīzu piegādes adresi un nodrošina preču izkraušanai piemērotus apstākļus (atslēdz vārtus, paceļ barjeru, atver durvis u. tml.)
- Preces netiek piegādātas uz vietām, kur ir aizliegts iebraukt, autostāvvietām, kā arī vietām, kur transportlīdzekļa kustība var tikt ierobežota, apdraudēta vai kā citādi ietekmēta.
Preču izkraušana
- Izvēloties VENIPAK kurjera pakalpojumus, preču piegāde tiek organizēta līdz mājas pirmajām durvīm, šajās izmaksās neietilpst krāvēju pakalpojumi. Par preču izkraušanu ir atbildīgs klients.
- Izvēloties kravas mikroautobusa piegādēs pakalpojumus ir iespējama arī preces uznešana vajadzīgajā stāvā. Par šo maksas pakalpojumu ir iepriekš jāvienojas ar “Parketa Salas” klientu menedžeri.
- Piegādājot liela apjoma kravu izmantojot kravas mašīnu bez pacēlājā, klientam ir jānodrošina kravas izcelšana.
Preču saņemšana
- Pieņemot preces, pircējs pārliecinās par piegādes stāvokli un preču daudzumu, kvalitāti un komplektāciju. Ievērojot, ka iepakojums ir bojāts, taču preču daudzums, kvalitāte un komplektācija ir atbilstoši, pircējs atzīmē iepakojuma bojājumu apstiprinājuma veidlapā vai veidlapās, ko izsniedz preces piegādātājs (Venipak). Šādos gadījumos tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas bojātā iepakojumā, bet to daudzums, kvalitāte un komplektācija atbilst pirkšanas–pārdošanas līguma nosacījumiem, tāpēc uzskatāms, ka tās ir piegādātas atbilstoši.
- Ievērojot neatbilstības preču kvalitātē un/vai komplektācijā, pircējs vai pircēja pārstāvis nevar pieņemt preci, kuras kvalitāte un/vai komplektācija ir neatbilstoša. Šajā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar pircēju, vai ar pircēja pārstāvi, fiksē pārkāpumus, nofotografē preces un aizpilda brīvas formas pārkāpumu aktu, kuru paraksta saņēmējs un transporta uzņēmuma pārstāvis.
- Ja pircējs pieņem piegādātās preces bez komentāriem, tiek uzskatīts, ka tās ir piegādātas nebojātā iepakojumā un ka preču daudzums, kvalitāte un komplektācija atbilst pirkšanas–pārdošanas līguma nosacījumam. Uzskatāms, ka ar pārdošanu saistītie pakalpojumi un preču piegāde veikti atbilstoši.
- Pircējs apņemas pieņemt preces personīgi. Piegādājot preces, pircējam var prasīt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu un informāciju par pasūtījumu, kuru pārdevējs sūtījis pircējam.
- Kad preces ir nogādātas uz pircēja norādīto adresi, tās tiek uzskatītas par nodotām pircējam neatkarīgi no tā, vai tās ir pieņēmis pats pircējs vai cita persona, kas tās pieņēmusi norādītajā adresē. Ja pircējs nav varējis pieņemt preces pats, bet preces ir piegādātas norādītajā adresē, pircējam nav tiesību sūdzēties pārdevējam par preču piegādāšanu nepareizajai personai. Ja preces netiek piegādātas plānotajā piegādes datumā, pircējs par to nekavējoties informē pārdevēju – ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotā piegādes datuma. Pretējā gadījumā pircējs zaudē tiesības sūdzēties pārdevējam par piegādes kavēšanos un/vai par preces nepiegādāšanu.
- Ja norādītajā laikā klients nav ieradies saņemt preci un nav sazvanāms pa norādīto telefona numuru vai arī nenodrošina pārdevēja pārstāvim pieeju preču izkraušanai paredzētajā adresē, tad transporta maksimālais gaidīšanas laiks ir 15 minūtes. Pēc tam tiek uzskatīts, ka piegāde nav bijusi iespējama pircēja vainas dēļ un pasūtītā prece tiek nogādāta atpakaļ uz veikalu.
- Nauda par transporta pakalpojumiem netiek atgriezta.
- Ja pircējs vēlas, lai pārdevējs piegādātu pasūtītās preces atkārtoti, pircējs apmaksā pārdevējam atkārtoto preču piegādi, atkārtoti vienojoties par piegādes laiku
- Pārdevējs nav atbildīgs par preču piegādes noteikumu pārkāpumiem, ja preces nav piegādātas pircējam vai ir piegādātas novēloti pircēja vainas dēļ vai tādu apstākļu dēļ, kurus pircējam būtu iespējams novērst.
6. Preču saņemšana un uzglabāšana
- Kad pasūtītās preces ir gatavas saņemšanai, pircējs tiek informēts par to, ka ir iespējams šīs preces saņemt.
- Ja pircējs nepašūtā preču piegādes pakalpojumu, pasūtītās preces bez maksas var saņemt “Parketa Sala” veikalā Maskavas ielā 250, Rīgā. Veicot pasūtījumu, pircējs izvēlas preču saņemšanas veidu.
- Ierodoties saņemt pasūtītās preces, pircējam ir jāuzrāda pārdevēja pārstāvim derīgs personu apliecinošs dokuments kā arī pasūtījuma rēķina numurs. Ja pircējs nevar uzrādīt minētos dokumentus, pārdevējam ir tiesības atteikties izsniegt preces pircējam.
- Preci nepieciešams saņemt ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā no brīža, kad pārdevējs paziņoja, ka pasūtījums gatavs saņemšanai.
- Kad pircējs ir saņēmis preces, tās uzskatāmas par izsniegtām (piegādātām) pircējam.
7. Pirceja tiesības
- Pircējam ir tiesības veikt pirkumus SIA “Baltic Floors” interneta veikalā, saskaņā ar šiem noteikumiem un Latvijas Republikas normatīvajiem tiesību aktiem.
- Atkāpties no Veikalā noslēgtā pirkšanas–pārdošanas līguma var, par to ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā rakstiski informējot pārdevēju, atbilstoši procedūrai, kas aprakstīta Ministru kabineta noteikumos Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu".
- Atdot atpakaļ un/vai apmainīt neatbilstošas kvalitātes preces un izmantot precēm piešķirto garantiju
- Pircējam ir tiesības atgriezt preces Pārdevējam un atgūt visu par precēm samaksāto summu, ja:
- Produkts nav bojāts vai citādi ārējo faktoru ietekmēts.
- Tās izskats nav mainīts
- Prece tiek atgriezta oriģinālā iepakojumā, kā tā tika piegādāta pircējam.
- Prece nav lietota
- Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, lai atgrieztu precu sekojošos gadījumos:
- ja prece tiek izgatavota pēc Jūsu norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta
- ja prece ir pielāgota vai izgatavota pircēja personīgajām vajadzībām vai saskaņā ar pircēja dotajiem norādījumiem
- līgumiem saskaņā ar īpašiem, pēc lietotāja pieprasījuma izgatavotām un nokomplektētām precēm, kuras nav izgatavotas, nokomplektētas iepriekš, un, kuras tiek ražotas saskaņā ar lietotāja personīgo pasūtījumu.
- citos gadījumos, kad no Pirkuma un pārdošanas līguma nav iespējams atteikties saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem.
- Pircējs, kas pieņēmis lēmumu preci atgriezt, aizpilda preces atgriešanas aktu (Precei vai pakalpojumam), kurā tiek norādīti pircēja personīgie dati – vārds, uzvārds, adrese, pasūtījuma numurs un preces atgriešanas iemesls, un iesniedz to pārdevējam.
- Bezmaksas atgriešanas gadījumā, pircējs pats organizē preču piegādi pārdevējam un uzņemas ar to saistītas izmaksas.
- Bezmaksas atgriešanas gadījumā nauda par sniegtajiem papildus pakalpojumiem (uznešana, nonešana, montēšana, speciālista konsultācijas un tml.) pircējam netiek atgriezta.
- Pēc preces atgriešanas pārdevējam, 15 kalendāro dienu laikā tiek veikta preces pārbaude un tiek noteikts, vai prece atbilst bezmaksas atgriešanas prasībām. Ja pārdevējs apliecina, ka prece nav bojāta un atbilst bezmaksas atgriešanas prasībām, samaksātā summa par precēm tiek atgriezta Pircējam 15 kalendāro dienu laikā no pārbaudes brīža.
- Atgriežot preci, kas neatbilst pasūtītai precei un/vai nekvalitatīvu preci, pārdevējs piekrīt pieņemt tādas preces un nomainīt tās pret līdzīgām precēm, vai, ja pircējs vēlas, atgriezt par precēm samaksāto naudu.
- Pircējs var izmantot citas tiesības atbilstoši Noteikumiem un/vai Latvijas Republikas spēkā esošajiem tiesību aktiem.
- Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem.
- PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
Pircēja pienākumi
- Pircējs apņemas samaksāt par precēm un to piegādi, kā arī citus maksājumus (ja tādi ir norādīti noslēdzot līgumu) un saņemt pasūtītās preces.
- Segt preču atpakaļatdošanas izmaksas, ja paredzēts, ka tās sedz pircējs.
- Neizmantot veikalu tā, ka tiek apdraudēta tā pienācīga funkcionēšana un drošība vai ka tiek ierobežota citu lietotāju piekļuve veikalam
- Pircējs ir pilnībā atbildīgs par reģistrācijas veidlapā sniegto datu precizitāti. Gadījumā, ja pircējs ir iesniedzis neprecīzus datus reģistrācijas veidlapā, pārdevējs nav atbildīgs par saistītajām sekām.
- Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas datu nodošanu trešajām personām. Ja trešā persona lieto veikala pakalpojumus vai iegādājas preces un/vai pakalpojumus veikalā, pierakstoties ar pircēja datiem, pārdevējs šo personu uzskata par pircēju, un pircējs ir atbildīgs par pienākumiem, kas šādi ir radušies.
- Ja Pircējs par precēm maksā saskaņā ar rēķinu, šī apmaksa ir jāveic līdz beidzas rēķina priekšapmaksas termiņš. Ja pircējs apmaksu nav veicis rēķinā norādītajā termiņā un maksājuma rīkojums nav apstiprināts, vai individuāli nav paziņots pārdevējam uz e-pastu, ka maksājums ir veikts, pārdevējs ir tiesīgs uzskatīt, ka pircējs atsakās no pirkšanas – pārdošanas līguma un atceļ pasūtījumu.
- Pircējs, iegādājoties preci, apņemas ievērot visus pārdevēja vai ražotāja norādījumus attiecībā uz preces uzglabāšanu un izmantošanu saskaņā ar lietošanas instrukciju. Pretējā gadījumā pārdevējs nav atbildīgs par preces bojājumiem un nedod nekādas ražotāja garantijas.
- Pircējs apņemas ievērot visus noteikumus un Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētās prasības.
- Pircējs ir atbildīgs par visām darbībām, kuras tiek veiktas, izmantojot interneta veikalu.
- Zaudējumu gadījumā, vainīgā puse atlīdzina visus otras puses tiešos zaudējumus.
8. Pārdevēja tiesības
- Gadījumā, ja pircējs mēģinājis kaitēt stabilai veikala darbībai un/vai nav pildījis savus pienākumus, vai pārkāpj savas saistības, pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez nekāda paziņojuma ierobežot vai pārtraukt pircēja iespējas izmantot interneta veikalu, vai atcelt pircēja reģistrāciju.
- ⦁ Pārdevējam ir tiesības īslaicīgi vai pastāvīgi pārtraukt interneta veikala darbību, mainīt tā saturu daļēji vai pilnībā, ierobežot pirkumus veikalā, mainīt veikala tīmekļa vietnes adresi bez iepriekšējas pircēja informēšanas. Pārdevējs neuzņemas atbildību par jebkādu kaitējumu pircējam, kas radies šādu darbību rezultātā.
- Mainīt noteikumus, preču cenas, preču iegādes noteikumus un nosacījumus vai citus uz veikalu attiecināmus nosacījumus.
- Pārdevējs ir atbrīvots no jebkuras atbildības, kas varētu izraisīt zaudējumus gadījumā, ja pircējs neizlasa šos noteikumus, neskatoties uz pārdevēja rekomendācijām un pircēja saistībām, lai gan viņam/viņai šāda iespēja tiek nodrošināta.
- Gadījumā, ja interneta veikalā ir iekļautas saites uz citu uzņēmumu, organizāciju vai personu tīmekļa lapām, pārdevējs nav atbildīgs par tajās sniegto informāciju vai to darbību. Pārdevējs šādas tīmekļa lapas nekontrolē un nav šo uzņēmumu un personu pārstāvis.
- Pārdevējs nav atbildīgs par saistību neizpildi attiecībā uz pirkšanas–pārdošanas līgumu un/vai preču nepiegādāšanu/novēlotu piegādāšanu, ja tas noticis trešo personu vainas dēļ vai tādu apstākļu dēļ, kurus pārdevējs pirkšanas–pārdošanas līguma noslēgšanas brīdī nav varējis paredzēt vai ietekmēt un nav varējis novērst šos apstākļus vai to radītās sekas (force majeure).
Pārdevēja pienākumi
- Pārdevējs apņemas nodrošināt apstākļus, kas ļauj pircējam pareizi izmantot interneta veikala sniedzamos pakalpojumus.
- Gadījumā, ja pārdevējs būtisku iemeslu dēļ nevar piegādāt pircēja pasūtītās preces, pārdevējs piedāvā analogas vai pēc iespējas līdzīgas preces. Ja pircējs atsakās pieņemt analogas vai līdzīgas preces, priekšapmaksas gadījumā pārdevējs atmaksā pircēja samaksāto summu 5 (piecu) darba dienu laikā.
- Pārdevējs respektē pircēja tiesības uz privātumu saistībā ar interneta veikala reģistrācijas veidlapā sniegtajiem personas datiem, izņemot Latvijas Republikas likumos noteiktos gadījumus.
- Pārdevējs apņemas ievērot citas prasības, kas noteiktas šajos Noteikumos.
- Pārdevējs garantē preču kvalitāti.
- Kaitējuma gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tikai tiešos zaudējumus.
9. Garantijas noteikumi
- Visām “Parketa Sala” veikalā vai internetveikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija un derīguma termiņi.
- Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, tikai tad, ja prece tika izmantota tās paredzētajai izmantošanai un ir bijusi uzglabāta ražotāja noteiktajos uzglabāšanas apstākļos
- Juridiskām personām, kas nav preces gala patērētājs, tiek nodrošināts tikai ražotāja noteiktais garantijas termiņš
- Ražotāja garantija ir spēkā, ja tiek uzrādīts pirkuma apstiprinošs dokumenta oriģināls:
- Kases čeks
- Pavadzīme
- Maksājuma uzdevums un bankas izdruka par maksājuma izpildi netiek uzskatīti par pirkumu apliecinošiem dokumentiem
- Ražotāja garantija ir spēkā, ja ir ievēroti ražotāja noteiktie uzglabāšanas, lietošanas un ieklāšanas noteikumi (noteikumi ir pieejami https://parketasala.lv/ pie katra produkta).
- Ražotāja garantija nav spēkā, ja preces bojājumi radušies pircēja vainas dēļ
- Garantija ir saistoša tikai tās devējam (attiecīgi – tas ir preces ražotājam) atbilstoši garantijas dokumenta nosacījumiem.
- Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
- novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem
- apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem
- attiecīgi samazina preces cenu
- atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
- Vispirms patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
- Preces neatbilstības novēršana vai apmaiņa uzskatāma par nesamērīgu, ja tā rada pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam izmaksas, kas nav samērīgas ar citu augstāk minēto alternatīvo līdzekli, ņemot vērā:
- preces vērtību bez neatbilstības
- neatbilstības nozīmību
- to, vai alternatīvā līdzekļa izmantošana nerada patērētājam būtiskas neērtības
- Prece nav uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem, ja līguma slēgšanas brīdī patērētājs zināja vai nevarēja nezināt par preces neatbilstību līguma noteikumiem vai neatbilstības iemesls ir patērētāja piegādātie materiāli.
- Kārtību, kādā piesakāms un izskatāms prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu, regulē Patērētāju tiesību aizsardzības likums.
- Jautājumu gadījumā lūdzu zvanīt klientu konsultantam pa tālr. +371 67189991, +371 29125925, +371 29414496 vai +371 26881886, vai rakstot uz e-pastu info@parketsala.lv
10. Preču atgriešana un apmaiņa
- Preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar „Patērētāju tiesību aizsardzības likumu”
- Pircējs drīkst izmantot savas preču atgriešanas un apmaiņas tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču saņemšanas brīža, pēc pārdevēja informēšanas, izmantojot standarta atteikuma veidlapas paraugu – precei vai pakalpojumam
- Pircējs var aizpildīt un iesniegt doto atteikuma veidlapu pārdevēja tirdzniecības vietās: Rīgā, Maskavas ielā 250, LV-1063.
- Produkts ir jāatgriež savā oriģinālā un tīrā iepakojumā. Pircējs nedrīkst sabojāt preci, un tās oriģinālo pārdošanas izskatu (šis punkts neattieksies uz precēm, kuras tiks atgrieztas kvalitātes problēmu dēļ).
- Izmantojot atteikuma tiesības, pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu.
- Pircējs var atgriezt preces Maskavas ielā 250, Rīga, LV-1063, darba dienās, laikā no plkst. 10:00 līdz 19:00. Ja tiek atgriezta nepareizā prece un/vai sliktas kvalitātes produkts, pārdevējs pieņems šādas preces un tās samainīs ar analogiem pareizajiem produktiem. Gadījumā, ja pārdevējam nebūs analogu apmaiņas preču, tas atmaksās pircējam par atgrieztajām precēm.
- Pārdevējs ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad saņēmis pircēja paziņojumu par lēmumu atkāpties no Līguma, atmaksā pircējam viņa samaksāto naudas summu.
- Ja pircējs ir izteicis vēlēšanos izmantot piegādes veidu, kas nav pārdevēja piedāvātais lētākais standarta piegādes veids, pārdevējam nav pienākuma atmaksāt pircējam piegādes papildu izdevumus.
- Pircēja tiešos izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, sedz pircējs.
- Pārdevējam ir tiesības nepieņemt pircēja atgrieztās preces, ja pircējs neievēro šajos punktos noteiktos preču atgriešanas kārtību.
11. Interneta veikals Parketasala.lv darbojas ievērojot visas LR noteiktās prasības