Garantijas un noteikumi


Garantija


1. Visām “Parketa Sala” veikalā vai internetveikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija un
derīguma termiņi.
2. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, tikai tad, ja prece tika izmantota tās
paredzētajai izmantošanai un ir bijusi uzglabāta ražotāja noteiktajos uzglabāšanas
apstākļos
3. Juridiskām personām, kas nav preces gala patērētājs, tiek nodrošināts tikai ražotāja
noteiktais garantijas termiņš
4. Ražotāja garantija ir spēkā, ja tiek uzrādīts pirkuma apstiprinošs dokumenta oriģināls:
4.1. Kases čeks
4.2. Pavadzīme
5. Maksājuma uzdevums un bankas izdruka par maksājuma izpildi netiek uzskatīti par
pirkumu apliecinošiem dokumentiem
6. Ražotāja garantija ir spēkā, ja ir ievēroti ražotāja noteiktie uzglabāšanas, lietošanas un
ieklāšanas noteikumi (noteikumi ir pieejami https://parketasala.lv/ pie katra produkta).
7. Ražotāja garantija nav spēkā, ja preces bojājumi radušies pircēja vainas dēļ
8. Garantija ir saistoša tikai tās devējam (attiecīgi – tas ir preces ražotājam) atbilstoši
garantijas dokumenta nosacījumiem.
9. Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir
tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
9.1. novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem
9.2. apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma
noteikumiem
9.3. attiecīgi samazina preces cenu
9.4. atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
10. Vispirms patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības
novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret
tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas
nav iespējams vai ir nesamērīgi.
11. Preces neatbilstības novēršana vai apmaiņa uzskatāma par nesamērīgu, ja tā rada
pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam izmaksas, kas nav samērīgas ar citu augstāk
minēto alternatīvo līdzekli, ņemot vērā:
11.1. preces vērtību bez neatbilstības
11.2. neatbilstības nozīmību
11.3. to, vai alternatīvā līdzekļa izmantošana nerada patērētājam būtiskas
neērtības
12. Prece nav uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem, ja līguma slēgšanas brīdī
patērētājs zināja vai nevarēja nezināt par preces neatbilstību līguma noteikumiem vai
neatbilstības iemesls ir patērētāja piegādātie materiāli.
13. Kārtību, kādā piesakāms un izskatāms prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu
preci vai pakalpojumu, regulē Patērētāju tiesību aizasardzības likums.
14. Jautājumu gadījumā lūdzu zvanīt klientu konsultantam pa tālr. +371 67189991, +371
29125925, +371 29414496 vai +371 26881886, vai rakstot uz e-pastu info@parketsala.lv

Preču atgriešana un apmaiņa


1. Preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar „Patērētāju tiesību aizsardzības
likumu”
2. Pircējs drīkst izmantot savas preču atgriešanas un apmaiņas tiesības 14 (četrpadsmit)
dienu laikā no preču saņemšanas brīža, pēc pārdevēja informēšanas, izmantojot
standarta atteikuma veidlapas paraugu – precei vai pakalpojumam
3. Pircējs var aizpildīt un iesniegt doto atteikuma veidlapu pārdevēja tirdzniecības vietās:
Rīgā, Maskavas ielā 250, LV-1063.
4. Produkts ir jāatgriež savā oriģinālā un tīrā iepakojumā. Pircējs nedrīkst sabojāt preci, un
tās oriģinālo pārdošanas izskatu (šis punkts neattieksies uz precēm, kuras tiks atgrieztas
kvalitātes problēmu dēļ).
5. Izmantojot atteikuma tiesības, pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida
samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības
principu.
6. Pircējs var atgriezt preces Maskavas ielā 250, Rīga, LV-1063, darba dienās, laikā no plkst.
10:00 līdz 19:00. Ja tiek atgriezta nepareizā prece un/vai sliktas kvalitātes produkts,
pārdevējs pieņems šādas preces un tās samainīs ar analogiem pareizajiem produktiem.
Gadījumā, ja pārdevējam nebūs analogu apmaiņas preču, tas atmaksās pircējam par
atgrieztajām precēm.
7. Pārdevējs ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad saņēmis pircēja
paziņojumu par lēmumu atkāpties no Līguma, atmaksā pircējam viņa samaksāto naudas
summu.
8. Ja pircējs ir izteicis vēlēšanos izmantot piegādes veidu, kas nav pārdevēja piedāvātais
lētākais standarta piegādes veids, pārdevējam nav pienākuma atmaksāt pircējam
piegādes papildu izdevumus.
9. Pircēja tiešos izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, sedz pircējs.
10. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt pircēja atgrieztās preces, ja pircējs neievēro šajos
punktos noteiktos preču atgriešanas kārtību.